úterý 26. srpna 2014

Za málo peněz hodně... tvářenek?

Dnes to bude po hodně dlouhé době recenze! A to na dvě věci, které mám už hooodně dlouho, tipla bych tak půl roku, jednu i déle. A o co půjde? Dnes tu mám dvě tvářenky české značky Regina, tak jdeme se jim podívat na zoubek:)



První odstín, který jsem v Tetě objevila a odnesla si ho domů byl ten tmavší, odstín 04.Když jsem ho viděla, řekla jsem si: skvělý odstín na konturování! Druhý jsem pak dokoupila s tím, že nemám žádnou růžovoučkou tvářenku:) No konec vykecávání, jdeme na to!Respektive na ně:)

Balení mě moc nenadchlo, asi vidíte z fotek, že zpracování není extra kvalitní a u jedné tvářenky už se mi rozbilo, takže nic moc, ale s tím se holt u levné kosmetiky počítá.

Pigmentace velmi, velmi ale velmi překvapila! Nemusíte se v tvářence šťourat štětcem a doufat, že se na něm něco uchytí, naopak byste si měli dávat pozor, abyste to nepřehnali, zvláště u tmavého odstínu. Tvářenky trochu práší, ale čert to vem, to jim odpustím:)

Výdrž je střední, celý den vám nevydrží, ale to mě na obličeji skoro nic, půlku dne dá určitě:)

Odstíny jsou na výběr celkem čtyří, já si vybrala dva extrémy, nejtmavší a nejsvětlejší. Tmavý jak už jsem řekla, používám místo bronzeru. Jsou v něm vidět třpytky, ale na tváři se krásně ztratí, takže se ničeho nebojte. Světlý je krásný na rozzáření, jemňoučká růžová z vás udělá princeznu a jiskrou ve tváři. Nahradí i rozjasňovač, má v sobě krásný shimmer do stříbrna. Odstíny jsou prostě kouzelné.

Jak jste asi pochopili, tvářenky Regina miluju a mohu je s klidem doporučit, navíc cena kolem 70 korun:)



Máte tyto krásky taky doma?:)

5 komentářů:

  1. Já mám odstín 02 a jsem s touhle Regina tvářenkou moc spokojená,taky je mohu jen doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  2. tuto značku neznám vůbec ani nevím kde se dá koupit moc pěkně vypadají :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tééda, ta pigmentace mě taky překvapila! Krásné odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak o těch slyším poprvé, asi si udělám výlet do Tety:D

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu