úterý 12. srpna 2014

Nové úlovky z dovči v Olomouci:)

Jak si užíváte prázdniny? Chystáte se na dovču, nebo už jste byli? Já jsem měla jet do Chorvatska, ale nakonec to nějak neklaplo, a tak jsme se sebrali a jen na dva dny jeli obdivovat krásy Olomouce- já s mamkou jsme teda viděli víc obchodů než památek;D Nejlepší úlovek je z Terranovy, měli tam boží ceny! Tělové tílko za 49,- šortky se sukýnkou za 129, mimochodem boží věc! Skvelá vychytávka, když fouká vítr a nadzvedne vám sukni, máte pod ní šortky a moc hezky to vypadá;) Dále mám šortky z Camaieu za 150,- a tričko s pusinkou za 200,-. Džíny jsem koupila u vietnamců-259,-.




Co vy, taky nakupujete hned jak někam vyrazíte?:)

4 komentáře:

  1. Sukně je moc pěkná a ty kraťásky pod ní určitě praktické :). Tričko s pusinkou je roztomilé :).

    OdpovědětVymazat
  2. kraťaso-sukni mám taky jednu a souhlasím, že je to super věc! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké oblečení. Máš moc pěkný blog. :) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci sis u nás pořídila :-P Olomouc je skvělá v mnoha směrech :-)

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu