středa 30. listopadu 2016

Spotřebováno srpen-říjen

Jsem na sebe docela pyšná, že už jsem se naučila mazat a tím pádem i spotřebovávat;D Takže další várka!:)


Sprcha

Kávový sprcháč byla nejúžasnější věc, co jsem dosud měla. Ta neskutečná vůně! Pokud milujete kávu, tohle vám provoní celou koupelnu:) Kokosový sprchový olej tolik na kůži nevoněl, ale za to krásně vyživil. Tělové peelingy Balea a Dermacol se mi zamlouvali oba, jsou s olejem, což krásně hydratuje a mě to vyhovuje. Ale vůně kávy-pro mě na zimu lepší!


Tělo

Tělový olej s ovsem na suchou pokožku jsem používala v létě a byl to úžasný pomocník na suché nohy, ruce a po opalování. Mangové tělové mléko úžasně voní, ale balení na mě obrovské, v půlce mě celkem omrzel ;D Ostatní věci byly průměr, mimo Borotalco deodorantu, ten je fajn.

Obličej

Moje must-have je čistící gel YR, s kterým se odličuju ve sprše, teď mám druhé balení a stopro ne poslední. Krém který jsem vypoužívala je Sebo Vegetal pro mastnou pleť. Asi v půlce mi začal žmolkovat při aplikaci, což nebylo příjemné, ale jinak jsem s ním byla spokojená. Ještě vhodnější pro mě je z řady Hydra Vegetal gelový krém na normální až smíšenou pleť. Teď používám druhý vzoreček a asi půjdu do plného balení. Neutrogena peeling byl moc příjemný, ne extra hrubý ani jemný, vyhovoval mi.

Dekorativní kosmetika

Rtěnku Basic a Dior bronzer vyhazuji proto, že už jim je pěkných pár let. Dior jsem tenkrát našla někde u mamky a mám ho snad od základky a rtěnka už docela zaváněla;D Krajkový pudr od Dermacolu byl moc fajn, to samé Essence gel na obočí, který mám druhé balení:) Miniatura řasenky od Benefitu mě nijak extra neuchvátila a plné balení nepotřebuji. Do dekorativky moc nepatří čistič na štětce Sephora, ale zařadila jsem ho sem. Také už mám druhé balení a je to skvělá věc.


Co nejvíce spotřebováváte vy?:)

3 komentáře:

Archiv blogu