sobota 20. června 2015

Nákupy Itálie: Kiko&other

Tento článek bude o nákupech, které mi za posledních pár měsíců udělali ohromnou radost:) Byla jsem na kratší dovolené v Itálii u moře. Měla jsem tajné přání, abych někde našla Kiko kosmetiku. A co se nestalo, hned druhý den jsem zjistila, že je na hlavní ulici, kousek od hotelu a tak jsem tam byla tři dny po sobě:) Nejučarovanější jsem však byla ze stínů, které jsem si koupila čtyři.

Jako první jsem měla nakoupený nádherný chameleoní zelený stín (3 eura), který se na světle krásně mění a hází odlesky, druhý stín je klasicky hnědý (3 eura), který se nikdy neztratí. Duo (7euro) božích barviček jsem koupila pro změnu v obchodním centru. No není ta fialová a zelená nádherná? Mimo stínů jsem ukořistila i rtěnku s dokonalým holografickým obalem (7 euro).



¨


Poslední den jsem neodolala a večer znova skočila do Kiko nedaleko hotelu. V taštičce jsem si odnesla opět stín (9 euro) a tvářenku (15 euro), v úžasné dřevěné krabičce. Chci jen poznamenat, že Kiko má nádherné obaly a všechny produkty jsou ještě v papírových krabičkách, na všechno jsou vystaveny testery.

 Být tu dva týdny, nevím kolik bych si toho dovezla:)





Mimo kosmetiky jsem si koupila i super botky (29 euro), zase pánské díky mé noze číslo 42, ale to mi nevadí, jsou pěkné i pohodlné! Sportovní podprsenku na běhání jsem objevila ve slevě jen za 4 eura a je skvělá, už jsem jí měla při běhu na pláži:) Obyč černé tílko (9euro) s krajkovými průstřihy je fajn na léto:) Barevné pilotky (7euro) jsem si koupila na pláži a zamilovala si je:)






7 komentářů:

  1. Poslední černé tričko s krajkou je teda hooodně krásný :) A líbí se mi i kosmetika

    OdpovědětVymazat
  2. Kiko výrobky mě hrozně lákají! Zatím od této značky nic nemám, ale určitě časem něco vyzkouším. Hlavně ta tvářenka je dokonalá :).

    OdpovědětVymazat
  3. Věci od Kiko ti vyloženě závidím, tato značka mě strašně láká a moc mě mrzí, že ji tu nemáme také.. Snad se mi někdy poštěstí a někde na ní narazím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten fialovo zelený stín se mi moc líbí. Škoda, že Kiko není i u nás. Jinak sis hezky nakoupila. Boty vypadají zajímavě a pilotky jsou taky moc pěkné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. No tak Kiko budu muset jit omrknout tady v Uk. Diky za tip.
    http://style-and-smile.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ta rtěnka má krásný odstín a tvářenka nádherný obal, snad se mi taky někdy naskytne příležitost od této značky něco vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto chápu, že máš pánské boty, taky mám 42 a je naprosto nemožné sehnat hezké boty v téhle velikosti :D naštěstí se najde pár metrouškých v pánském oddělení!:)
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu