středa 29. dubna 2015

A zase ty nákupy: Marionnaud, C&A, Vans

Nějak se mi zdá, že na tento blog přidávám jen články o nákupech ;D Nebo nezdá? Byla jsem opět v Praze a tentokrát jsem nějak nešetřila a nechala tam víc, než jsem čekala, ale za to můžou boty!;D No jdeme se tedy podívat, co že jsem si to zase přivezla.

Kosmetika

Ještě jsem měla do Marionnaud jednu poukázku od Vánoc a tak jsem ji šla použít. Chtěla jsem Dior tvářenku, ale Dior značku bohužel v Marionnaud nemají, takže jsem se zase projevila se svou závislostí na produktech na rty a odnesla si olejíček na rty od YSL /949,-/, který je poslední dobou hodně vychvalovaný. K tomu jsem přihodila tvářenku Bourjois /289.-/.



Oblečení

V C&A jsem si koupila kraťáskový spodní díl k plavkám /350,-/ a halenku bez rukávů s pěkným krajkovým detailem /398,-/. V F&F jsem si zase vybrala super košili /cenu si nepamatuju-kolem 400,-/, která na ramínku vypadá trochu jako pyžamo, ale když jsem si jí zkusila, musela jsem ji mít;D Rozepnutá s bílým tílkem vypadá skvěle.





Boty

Do Prahy jsem jela s cílem koupit si boty, konkrétně jsem si na internetu našla super vansky s vesmírným motivem. Ty jsem bohužel v Praze nenašla (resp. našla ale v jiné barvě), ale koupila jsem si super květované kecky na léto /1599,-/. Na festival ideál;)





Bižuterie

A mám tu i něco z bižu;) Náramek na nohu a čelenku z C&A.


6 komentářů:

  1. Super nákupy :-) Botky jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Boty jsou v úžasném potisku a moc se mi líbí modrá bluza bez rukávů.. Taky občas zajedu do Prahy na nákupy. Zrovna před měsícem jsem byla na větších nákupech a dneska jsem taky v Praze byla ale ne kvůli nákupům i když jsem si taky něco málo přivezla.

    OdpovědětVymazat
  3. Botky jsou krásně veselý a líbí se mi pruhovaný kraťásky a tom s krajkou :)

    OdpovědětVymazat
  4. tu tvářenku jsem teď nedávno dopotřebovala a je božská :)

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu