sobota 20. prosince 2014

Vánočně naladěná




Jakpak se máte moji drazí? Také jste tak vánočně (a sovičkově) naladěni? Já v jednom kuse pálím svíčky a vosky;)

6 komentářů:

  1. Na sviečky je pre mňa príliš teplo momentálne, škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to spíš záleží na období a atmosféře, než na teploměru..;)

      Vymazat
  2. Sovicky jsou super! I kdyz v tomto obdobi jsem unesena vice ze sobiku :D♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ta miska je krásná, taky jsem teď nějaká ulítlá na ty sovy :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Ok, váhala jsem, ale jdu si zapálit svíčku:D!

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé..sovičky. Těm jsem letos taky nějak podlehla - už si pomau skládám celou kolekci nádobí s něma:D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu