úterý 18. listopadu 2014

Spotřebováno říjen

GIVEAWAY

To se to tak jednou sešlo a během pár dní jsem vypotřebovala několik věcí najednou... Takže proč to rovnou nenafotit a neudělat článek že;)



Spotřebované věci na vlásky:




Gliss Kur balzám na poškozené vlasy jsem měla hodně dlouho a po umytí jsem zvyklá si na vlasy něco dávat. Lépe se mi vlasy rozčesávali a voněly, ale že by to něco viditelného dělalo jsem si nevšimla. To samé bohužel platí u Alverde regenaračním šampónu a masce, mé vlasy jsou náročné a věčně zacuchané, ikdyž jsem na tyhle produkty četla chválu, na mé vlasy nestačí. Ale příjemně voní.



Odličovací tampónky-nudná věc, která je snad v každém spotřebováno:) Ebelin mi vyhovují nejvíce.

Trochu té pečující kosmetiky:




Maska z Tety krásně voněla, stáhla póry, plet pěkně hydratovala, ale při první aplikaci na obličeji pálila. Peeling té samé značky také hezky voněl a vyhladil, použila jsem ho i na rty, které mi krásně zjemnil. Balea pleťový krém byl snad můj první krém a chci na něj rychle zapomenout, neměla jsem ho ráda, pálil na obličeji, ne k tomu se vážně nikdy nevrátím! Garnier dvoufázový odličovač byl fajn, odlíčil hezky, ikdyž občas jsem musela více přitlačit na řasenku. Měl posilovat řasy, toho jsem si nevšimla. Freeman peeling s vůni granátového jablka byl peeling, který měl cukrová zrníčká, které moc hezky tělo očistili, skvěle po něm vonělo a když jste si ho dali na obličej a omylem ho snědli, chutnal sladce (ne, nejedla jsem ho úmyslně;D). Balea sůl do koupele moc hezky voněla a zpříjemnila mi vanu po dlouhém pracovním dni.

Trocha dekorativky:



První tu mám jen vzoreček parfému z Yves Rocher, pěkně voněl. Stoleté zlaté stíny, které mám snad ze základky, jsou dávno rozbité a nevím proč jsem je doteď skladovala, to samé platí i o balzámkách z Avonu. Laky už jsou taky doma pěkně dlouho, vlastně jich mám takových starých ještě více, takže je snad do příštích spotřebováno protřídím:)

8 komentářů:

  1. Dvoufázový odličovač od Garnieru jsem měla taky, akorát v modrém balení a byl skvělý :). Taky mám teď krém od Balei, ale jiný obal i druh a ten mi vyhovuje :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé produkty :) Niektoré ma naozaj zaujali možno sa po nich pozriem v drogériách ak ich u nás budú mať :) :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. super vypotřebováno ty ebelin mě taky vyhovují nejvíce

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, odličovacích tampónků není nikdy dost :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. a tie laky uschli ci sa ti ich podarilo minut?

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky už nechtěly zasychat a byl v nich jen zbytek..;)

      Vymazat
  6. Ebelin odličovacie tampón sú tie najlepiše na svete, kupujem si ich už asi rok opakovane a iné už nechcem, skúšala som Bel, Bellu, Tesco aj Linteo a tieto sú najlepšie. Maska na vlasy od Alverde nespravila žiaden zázrak ani s mojimi vlasmi, jediný efekt bol pocit ľahkosti aj kvôli jej prírodnejšiemu zloženiu, ale maska by mala vedieť vlasom pomôcť, nie ich len odľahčiť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu