čtvrtek 30. října 2014

Můj aktuální voňavý wishlist:)

Aneb začíná u mě pravá zima. Proč?Posledních pár dní ulítávám na všem voňavém-hlavně svíčky a věci do koupele:)

1. Pěnové bomby do koupele, koupelové sole...
Teď mám chuť objednat si mraky věcí z Lushe. Nikdy jsem od nich nic neměla, ale když vidím ty krásné věcičky, hlavně momentální halloweenská edice! Krása:)


2. Peeling na rty
Opět věc od Lush, který by se mi na zimu moc hodil, jelikož mé rty teď připomínají struhadlo...



3. Svíčky!
Potřebovala bych do Ikei pro tunu svíček, protože teď se v nich vážně vyžívám:) Nedávno jsem tam byla a pár svíček koupila, ale jako dárečky a sobě jen jednu, která už je skoro vypálená. Jsem blbec, že jsem si jich nevzala více:) Ale ráda bych někdy zkusila i dražší variantu-Yankee candle:)



3 komentáře:

  1. Od Lush se mi jejich kolekce taky moc líbí, ještě jsem ale nic nezkoušelaa. Svíčky YankeeCandle taky někdy musím vyzkoušet, škoda té ceny, proto musím zůstávat jen u vosků, ale aspoň to :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi taky vyzkouším vosky, přece jen mi je líto dát tolik peněz za svíčku..;)

      Vymazat
  2. taky bych ty svíčky chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu