sobota 27. září 2014

Už mi táhne na třicet...

Možná někomu došlo, že článek bude o věku;) Včera to bylo 21 let, co jsme se ségrou vykoukly na svět;D Dnes jsme měli sraz s rodinou a byli na výborném obědě v restauraci. Když nad tím tak přemýšlím, je to jako včera, když jsme tam seděli na dvacetiny a slavili náš kulatý věk;) Vyfotila jsem vám i zlomek dárečků, protože to ostatní je buď víno, bonboniéry, ale hlavně finance, kterých jsme dostali nečekaně moc, takže  počítám že si na sebe koupím nějaký ten hadřík, protože k tomu jsem i peníze od taťky dostala. Dal mi originální přání s princeznama, dovnitř dal penízky a vzkaz zněl jasně: k narozeninám na oháknutí;D Ale co jsem ještě dostala je paletka-TheBalm! Konečně! 4 měsíce jsem na ní na netu koukala a už jí mám, vyprosila sem si ji u přítele:) Dostala jsem i krásné kytice, v jedné je dokonce i okrasná kapusta;)





4 komentáře:

  1. tak opožděně všechno nejlepší :) moc pěkné dárečky jsi dostala jéé a ta paletka užasný

    OdpovědětVymazat
  2. áda bych Tě pozvala na právě probíhající GIVEAWAY !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné dárky :) Tak všechno nejkrásnější k těm narozeninám !
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. to přání nemá chybu:DD
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu