čtvrtek 10. července 2014

Kouzelné laky Golden Rose aneb moje výhra v giveaway

Dnes jsem přijela domů a čekal mě tu balíček. Jelikož jsem si nic neobjednávala bylo mi jasné, co to bude;) Je to už celkem dlouho co jsem vyhrála u Viviann na blogu themakeupeuphoria v giveaway. Po nějaké době jsem si na to vzpoměla a Viviann napsala, prý mi psala ale moje odpověď nedošla, nejspíš chyba v matrixu, spíše v síti;D Ale moc děkuju že i po takové době mi výhru poslala, protože laky jsou naprosto kouzelné a hned teď se s nima asi nalakuju:) Bonus byly 2 vzorečky BB od Skin79, což mi udělalo ohromnou radost, protože jinak bych je asi nikdy neměla možnost vyzkoušet:) By the way: moc mi udělal radost ručně psaný dopis;)




Napadlo mě že bych u mě na blogu taky zkusila udělat GIVEAWAY, co Vy na to?:)

Akorát se bojím, že tu nikdo nebude chtít soutěžit;D

3 komentáře:

  1. krásná výhra gratuluji já se klidně zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádherná výhra :) ! Já bych byla šťastná za Giveawy u tebe :) ! U mě teď taky probíhá giveaway (http://markeet123.blog.cz/1408/neco-o-rimmel-london-60-seconds-by-rita-ora-recenze), takže pokud by ses chtěla zapojit budu moooc ráda :) !

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu