pondělí 16. června 2014

Lovers gonna love

Dnes jsem měla maličko nakupovací- potřebovala jsem džíny. Nemám už žádný, jen jedny světlé, které se mi začínají prošoupávat:( Chtěla jsem si koupit nějaké kvalitnější, vlezla jsem do obchodu se džínama, ale 2 tisíce se mi tam zase nechtělo nechat a navíc mi uplně nesedly. Opět sem si tedy džíny koupila v C&A boyfriend, kde skončím vždycky. Akorát mi zas vydrží měsíc a prošoupou se:( tentokrát si ale nechávám paragon a reklamace je nemine!:D Druhá věc co vidíte na fotce je nové tričko z House. přišlo mi hrozně rozkošné a k džínům je to super pohodlný outfit;) Tričko 189,- a džíny 799,-.


Ps: už musím nafotit nákupy, mám hodně nových věcí, ale nějak to nemohu dát dokupy a vyfotit;D
Ps2: bonusová fotka z letošního mého prvního fesťáku, Votvírák!:)


4 komentáře:

Archiv blogu