pondělí 3. března 2014

New in aneb co se mi tu za únor nashromáždilo?

Mám tu pár mých novinek. Začnu jediným kouskem oblečení, což je obyčejné basic tílko z Gate za 148,-. Z vlasové kosmetiky tu mám jeden šampón Garnier (49,90,-), moc se na něj těším, protože jsem zjistila že mi tyto šampóny skvěle vyhovují, možná o tom bude i samostatný článek. Dále jsem chňapla po hodně chváleném make-upu Match Perfection (212,-), efektovém laku Essence (54,90.-), tampónky (29,90,-) a mám i druhé balení micelární vody L´Oréal (99,-). Recenze doufám někdy budou:)




Moc se omlouvám za fotky z mobilu, foťák momentálně nemám:(

6 komentářů:

  1. pleťové vody od Lorealu mám nejradši, chtěla bych vyzkoušet i tuto micelárku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lak se mi moc líbí. O Lorealu jsem slyšela různé názory..někomu sedl a někomu ne. Asi si ho pořizovat nebudu. Tampony na odlíčení mám nejraději z Lidlu!

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem teď napsala new in článek :).

    OdpovědětVymazat
  4. Nemam zkušenosti se žadnym produktem, každopadně od Rimmel jsem měla makeup a byl fajn, kromě trochy třpytek. Jinak lak vypadá moc super! :)

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu