úterý 30. října 2012

Welcome:)

Zdravím:) Jmenuji se Katka a právě jsem založila tento blog. Není to moje první stránka, blogů jsem měla ani nevím kolik, úspěšné byli dva, o grafice. Tentokrát jsem založila blog poprvé jinde než na serveru blog.cz. Chci zkusit něco nového a hlavně poprvé nebude o grafice (ikdyž uvidím, třeba se tu občas také objeví), ale o módě, kosmetice, novinkách.Dříve jsem dělala designy pro blogerky, hodně mě to bavilo, ale časem přestalo. Proč? Bylo to zbytečné. Většina blogů za týden design změnila, někteří i hned, což mě akorát tak naštvalo a pak jsem měla pocit, že ta práce s tím nemá smysl. Doufám, že tenhle blog bude o něčem jiném, nová zkušenost, nové lidi:) Mějte se mnou prosím e začátku trpělivost, než se vše naučím ovládat a používat, přece jen blog.cz má jednoduché ovládání a tohle zatím neznám:) Děkuji, Kate:)

4 komentáře:

  1. Jéé tak to bys mi mohla poradit :). Nevím jak vymyslet záhlaví, všichni mají takové pěkné...a já musela použít jen šablonu co jsou na výběr, ptž prostě nevím jak!

    OdpovědětVymazat
  2. Vitaj!

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH,75ml tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu